News

READ WORLDWIDE NEWS

Opinie en Nieuws

featured news
Gevolgen van de versnippering in media
31
Jan 2016
Gevolgen van de versnippering in media

Door de toenemende rol van technologie in marketing communicatie is er in steeds hogere mate sprake van versnippering van activiteiten en partners. Merken werken samen met reclame bureaus, digital performance bureaus, activatiebureaus, mediabureaus, search bureaus, social bureaus etc. etc. Hierdoor is de regie een uitdaging geworden en blijkt het vaak moeilijk om inzet over alle middelen consistent te laten plaatsvinden, elkaar te laten versterken, geïntegreerd te rapporteren en vervolgens integraal te optimaliseren.

Zou het dan toch zo zijn dat mobiel nu echt alle andere middelen aan het overvleugelen is, terwijl de markt nog steeds niet uitgevonden heeft wat dé ideale manier is om een commerciële boodschap op een mobiel platform over de bühne te krijgen? Is online video een serieuze bedreiging voor TV? Wordt de opmars van Programmatic Buying daadwerkelijk gefaciliteerd door Big Data, en hoe dan? Reynolds neemt concrete en praktische standpunten in, direct toepasbaar bij onze opdrachtgevers.