Over Reynolds

De naam Reynolds is geinspireerd op het zogeheten Reynoldsgetal. Dit getal is afkomstig uit de stromingsleer en geeft aan waar en wanneer een laminaire stroming langs bijvoorbeeld een vliegtuigvleugel omslaat in een turbulente stroming. Dat is het moment dat het vliegtuig door de stroming van de lucht geen lift meer heeft. Bij Reynolds zorgen wij ervoor dat uw euro in marketingcommunicatie zo lang mogelijk lift geeft.

Reynolds is opgericht door Lejo Duivenvoorde en Hank van Dijk vanuit de overtuiging dat er in de markt de behoefte is aan een bureau dat vanuit een volstrekte integratie van marketingcommunicatie, technologie, data en media opdrachtgevers adviseert en ondersteunt. Waarbij effectiviteit en meetbaarheid vooropstaan.

rsz_reynolds_lh

Wat doen wij

Marketing & marketing communicatie worden pas echt effectief op het moment dat de juiste boodschap op het juiste moment de juiste doelgroep bereikt, tegen de juiste prijs.

Op de juiste manier gebruik maken van data is de sleutel om dit te realiseren. Wie is de doelgroep en voor wie is de boodschap die ik te vertellen heb relevant? Op basis van feitelijke data identificeren wij niet alleen de doelgroep, maar ook waar we die doelgroep het meest efficiënt kunnen vinden en bereiken. Reynolds is ook in staat om bestaande klantdata te ontsluiten en te analyseren en die analyse vervolgens toe passen in een concreet advies voor marketing communicatie aanpak en inzet. Waarbij de effectiviteit van elke ingezette Euro leidend is en dus elke campagne of marketing communicatie activiteit real time optimaliseren. Want het echte werk begint pas als de campagne gaat lopen.

Daarbij kan de dienstverlening van Reynolds aan de opdrachtgever beperkt blijven tot het geven van het strategische advies, maar nemen we desgewenst (en in samenwerking met onze en/of uw bestaande partners) ook graag de aansturing van creatie, de planning en inkoop van media en het volledige projectmanagement voor onze rekening.

Onze drijfveer is het succes van onze opdrachtgever. Daarom proberen wij altijd eerst te achterhalen wat de business doelstellingen zijn van onze opdrachtgever. En dus maken we onze remuneratie graag afhankelijk van het succes van onze activiteiten ten behoeve van de opdrachtgever. Leading-edge technologie en data op het meest gedetailleerde niveau stellen ons in staat dat succes nauwkeurig te voorspellen.

rsz_reynolds_logowindow

Aanpak

Stap 1 Het bepalen van de uitdaging, het vaststellen van een of meer doelstellingen; een bedrijf/organisatie heeft een uitdaging, wil het merk opnieuw positioneren, een nieuw product op de markt zetten, een nieuwe groep prospects bereiken, haar positie herbevestigen, een gedragsverandering bewerkstelligen etc.

Stap 2 Wat is de doelgroep, voor wie is de boodschap eigenlijk bedoeld, voor wie is de boodschap echt relevant?

Stap 3 Waar vinden we die doelgroep, welke (combinatie van) middelen technologie en data levert het meeste resultaat ten opzichte van de investering (ROI)?

Stap 4 Hoe brengen wij de boodschap over aan de doelgroep? Het middel bepaalt immers inhoge mate de boodschap. Waarmee bereiken en engageren wij de doelgroep het best?

Stap 5 Wie kan deze boodschap gezien context en doelgroep het best creëren. Dat kan een marketing PR bureau zijn, een reclamebureau, een social mediabureau, een productiemaatschappij of een begaafde copywriter. Dit kunnen de al bestaande partners zijn van de opdrachtgever of een nieuwe partij. Maar al deze partijen worden vanuit een en dezelfde briefing aangestuurd en afgerekend.

Stap 6 De inkoop en executie van de campagne of marketingactiviteiten. Alle delen worden onder strikte regie samengebracht tot de meest optimale combinatie van strategie, creatie, middelen, data en technologie. Media kan vervolgens worden ingekocht door het mediabureau.

Stap 7 Campagnes zijn al heel lang geen ad-hoc activiteiten meer met een begin en een einde. Het zijn continu lopende trajecten, waarbij real-time optimalisatie cruciaal is. Dat betekent dat elke activiteit in de campagne continue moet worden gevolgd. Tracken en tracen en alles wat verbeterd kan worden dan ook direct aanpassen. De tijd van evaluatie van de campagne achteraf is voorbij: optimalisatie geschiedt in real-time, 24/7. Achteraf vindt natuurlijk wel evaluatie plaats van de toegepaste processen.

Partners

Management

Reynolds_KB_-0192

Lejo Duivenvoorde

Na een lange carriere als marketeer, uitgever, mobile-, data-, privacy-  en (online) media strateeg bij o.a. Wegener, Adobe Software, Blauw Research, Nugg.ad en OmnicomMediaGroup, werkte Lejo aan de verdere groei en positionering van het programmatic trading platform (DSP/DMP) van Delta Projects in Europa. Lejo is docent/mentor/examinator voor SRM Online marketing, lid van IAB’s RTB Taskforce en actief blogger op MobileMarketing.nl.
linkedin

Reynolds_KB_-0091

Hank van Dijk

Hank heeft een ervaring in reclame, media, direct marketing, technologie en marktonderzoek. Waarvan de laatste 10 jaar als eindverantwoordelijke van toonaangevende bureaus in reclame en media. Hij heeft in zijn carriere klanten als Heineken, IBM, Unilever, Opel, L’Oréal, Renault, WeightWatchers, Rijksoverheid, Achmea en vele anderen geadviseerd en bijgestaan.
linkedin

Vacatures

We hebben geen vacatures op het moment

Maar we zijn altijd op zoek naar talent! Dus mocht de propositie van Reynolds je aanspreken, dan ben je altijd zeer welkom om jouw motivatie en CV met ons te delen.

Over Reynolds

Reynolds is opgericht door Lejo Duivenvoorde en Hank van Dijk vanuit de overtuiging dat er in de markt de behoefte is aan een bureau dat vanuit een volstrekte integratie van marketingcommunicatie, technologie, data en media opdrachtgevers adviseert en ondersteunt. Waarbij effectiviteit en meetbaarheid vooropstaan.

Wij geloven er heilig in dat marketing & marketing communicatie pas echt effectief worden op het moment dat de juiste boodschap op het juiste moment de juiste doelgroep bereikt, tegen de juiste prijs. Samen met onze strategische partners zorgen wij dat dit nu ook echt gebeurt.
Op de juiste manier gebruik maken van data is de sleutel om dit te realiseren. Wie is de doelgroep en voor wie is de boodschap die ik te vertellen heb relevant? Op basis van feitelijke data identificeren wij niet alleen de doelgroep, maar ook waar we die doelgroep het meest efficiënt kunnen vinden en bereiken. Reynolds is in staat om bestaande klantdata te ontsluiten en te analyseren en die analyse vervolgens toe passen in een concreet advies voor marketing communicatie aanpak en inzet. Waarbij de effectiviteit van elke ingezette Euro leidend is en dus elke campagne of marketing communicatie activiteit real time optimaliseren. Want het echte werk begin pas als de campagne gaat lopen.
Daarbij kan de dienstverlening van Reynolds aan de opdrachtgever beperkt blijven tot het geven van het strategische advies, maar nemen we desgewenst (en in samenwerking met onze partners) ook graag de aansturing van creatie, de planning en inkoop van media en het volledige projectmanagement voor onze rekening.

Onze drijfveer is het succes van onze opdrachtgever. Daarom proberen wij altijd eerst te achterhalen wat de business doelstellingen zijn van onze opdrachtgever. En dus maken we onze remuneratie altijd afhankelijk van het succes van onze activiteiten ten behoeve van de opdrachtgever. Leading-edge technologie en data op het meest gedetailleerde niveau stellen ons in staat dat succes nauwkeurig te voorspellen.

Bel/mail ons voor een kennismaking op niveau (de 11e etage aan de Piet Heinkade 55) :

hank.van.dijk@reynolds.nl – mob. 06-20001659

lejo.duivenvoorde@reynolds.nl – mob. 06-54626850